Δευτέρα, 23 Μαΐου 2016

Δύο ποιήματα με τίτλους

 "Στον ιστό της αράχνης"

 και

 "Χαμαιλέοντας" 

της λογοτέχνη Άννα Κυριτσιοπούλου.


Η Κυριτσιοπούλου Άννα είναι ελληνίδα λογοτέχνης. Γεννήθηκε στην Κατερίνη το 1986, όπου και διαμένει. Σπούδασε ιστορία στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο. Εργάζεται ως φιλόλογος στον ιδιωτικό τομέα.


ΣΤΟΝ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΑΡΑΧΝΗΣ

Οι πεταλούδες από το στομάχι μου, στον ιστό της αράχνης
λικνίζονται, αιωρούνται, τραμπαλίζοναι     
πάνω – κάτω                
υψώνονται απ’ τη πιθανότητα της διαφορετικότητας –πάνω-        
έλκονται απ’τη βαρύτητα της έξης –κάτω-    
σε δίχτυα που ξέρασαν έντομα χωρίς φτερά    
 πάνω –κάτω                       
διεκδικούν μιαν άνοιξη.   
 [πάντα χαζές πεταλούδες κατάπινα]

Πλησιάζει αργά, με μια ψευδαίσθηση οικειότητας, η αράχνη
τις αγκαλιάζει, τις κουνάει με της Μήδειας τη στοργή 
πάνω – κάτω
έρμαια στο βωμό της  
με μία τελευταία αναλαμπή άνοιξης απ’ τ’άγγιγμά της. 
Τις κατασπάραξε!           
{ Τώρα πρέπει να δεχτούν, πως θα ξαναγεννηθούν κάμπιες]                                                                                                                                                                
                                                                                             
Κυριτσιοπούλου Άννα

********************


ΧΑΜΑΙΛΕΟΝΤΑΣ 

Χρώματα αφανέρωτα του Προμηθέα τα δώρα                                                                                  
πεθαίνω για να μεταμορφωθώ                           
πενθώ τον θάνατό μου 

στολίδια στο κουφάρι μου τ’αόρατα χρώματα     
είμαι ο κορμός, είμαι το φύλλο, είμαι ο βράχος
είμαι η ανυπαρξία της ίδιας μου της ύπαρξης, που διεκδίκησε ταύτιση.       


Έρποντας στην αγάπη θηρίων που προσπέρασαν   
η έστω στην οργή τους                                   
είμαι το χώμα, είμαι η πέτρα, είμαι το ξύλο                                      

είμαι μια ακανόνιστη ομοιομορφία απόλυτης περιφρόνησης.    
[Τι να τα κάνω τα χρώματα που προσαρμόζω σε καλούπια; Φτερά θέλω!]   


Κυριτσιοπούλου Άννα



Αννα Κυριτσιοπούλου