Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016


Δύο ποιήματα με τίτλους "Η σύγχρονη πραγματικότητα" και "Σε μια φλεγόμενη άμμο" της Μίνα Μπουλέκου που λάβαμε, δημοσιευμένα σήμερα στο λογοτεχνικό περιοδικό ΑΙΟΛΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ



Εκδότης-διευθυντής ΑΙΟΛΙΚΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ:
Kώστας Βαλέτας
λογοτέχνης
Πρόεδρος Pen Ελλάδας
Πρόεδρος της Διεθνούς Ενώσεως Κριτικών Λογοτεχνίας
Αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ένωσης Συγγραφέων
τ. διευθυντής ραδιοφωνίας στην ΕΡΤ.
τ. Αντιπρόεδρος Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών



















Η Σύγχρονη Πραγματικότητα


Παλαιά χνάρια, θολά αποτυπώματα
μοιάζουν οι ιστορίες των ανθρώπων
γραμμένες σε πάπυρο, σκληρές οι λέξεις
δεν αντέχουν τον πόνο.
Γεμάτες θλίψη και απόγνωση
για το Αύριο που δεν έρχεται.

Δεν προσδοκά κανείς Μας το Όνειρο!
Σαν σε σκηνή ΑΕΝΑΗ 
πρωταγωνιστής, στο έργο του ανθρωπάκου.
Κυλώντας το μανδύα , φορεμένος κατάσαρκα
αλλάζει τον ρόλο του γενναία – Ο Ανθρωπάκος.

Σαν ακροβάτης, απάνω σε τεντωμένο σχοινί
ανιχνεύοντας, τα σύνορα της τέλειας ανυπαρξίας.
Ελεύθερος , Πολιορκημένος τον θέλει η Αποστολή του.

Βουβές Νότες στο έργο που αρχίζει.
Το ακροατήριο μοιάζει με καταπέλτη,
χειροκροτούν με νεύματα επιδεικτικά.
Φαλκιδεμένα, αχόρταγα χέρια
μαζεύουν τον Φόρο του Τελώνη.
Η Αμαρτία δεν Τελειώνει.
Η Εξιλέωση δεν Έρχεται.
Δεν Δύναμαι άλλο να αμαυρωθώ.
Πρόγονοι μου μη σκιάζεστε..

Ένα δάκρυ κύλησε,
νοερά στο πέρασμα σου.
Σκιά μου Εσύ, αλώβητη στέκεις
οργή πλημμυρισμένη, στα σωθικά μου
βόγκηξε γοερά
στην δική μου Μεθυσμένη Πολιτεία.
  
Μίνα Μπουλέκου

Το ανωτέρω ποίημα όπως μας ενημερώσει η ποιήτρια, έχει βραβευθεί στον 1ο Ποιητικό Διαγωνισμό της Unesco Κεφαλλονιάς 2012 με Α’ Έπαινο.
Εμπεριέχεται και στην 1η ποιητική της συλλογή «Με τη Ροή του Ανέμου» Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ 2014



Σε μια φλεγόμενη Άμμο


Σε μια φλεγόμενη άμμο
κύλησαν τα βήματα μου νηφάλια.
Χαλύβδωσα την θέληση μου
ενάντια στην φαιδρότητά σου,
σαν χείμαρρος που κατέρρεε
στο χάρτινο βασίλειο σου.

Μέσα σε λέξεις
ωχρές , ασφυκτικές
μεγαλώνοντας την απόσταση
ανάμεσά μας,
σ’ ένα ακατάληπτο οδυρμό.
Βαθαίνοντας
στις πιο μικρές σου αμυχές.
σε μια συγκαλυμμένη χειρονομία
καθηλωμένη σε ένα ρήγμα
κλυδωνισμένο
ηγεμονεύοντας το Απόλυτο Μηδέν.

Χαμήλωσα
τα σφραγισμένα μου βλέφαρα
στο πέρασμα σου, όπως ο Αττίλας
 στην πληγωμένη μου σάρκα.

Συνέχισα τον δρόμο μου,
αφήνοντας πίσω
μια έρημη και κατακερματισμένη γη
να καίει στα συντρίμμια σου.

Μίνα Μπουλέκου

Από την Ποιητική της Συλλογή
«Πέρα απ’ τον ορίζοντα»
Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ 2015